Hjemmetrening - Start treningen nå

Du kan gjøre mye med formen på kort tid

Gikk det ikke så bra med nyttårsforsettene? Trene mer, spise sunnere, gå ned i vekt eller bare leve et sunnere liv. Mange forsetter får seg en knekk etter noen intensive uker med god trening på nyåret. Lysten forsvinner og motivasjonen som var på topp i januar, faller og treningsrutinene blir borte i barnehagehenting og overtidsjobbing. Men ikke gi opp. Selv om man har tatt en pause, er det fullt mulig å starte opp igjen.

God helse handler ikke om skippertak med mye trening og lite mat. Hold deg aktiv gjennom hele året, reguler treningsmengden og varier treningen. Løp, løft, dans og gå på ski. Spill fotball og gå på fottur. Gjør den aktiviteten du har lyst til, alene eller sammen med venner. Sørger du for å ha det gøy med treningen, kan den fort bli en del av din sunne og aktive hverdag, uten at du slipper å kjempe med motivasjonen.

Gjør det enkelt å trene

Ikke legg opp til treninger som høres riktig ut, og som du egentlig ikke har lyst til å gjennomføre. Er det mange minusgrader, vått og glatt ute, kan du kanskje droppe den planlagte joggeturen og heller ta en tur på treningsstudioet eller trene hjemme.

For mange er det lett å låse seg til en treningsform. Mange vegrer seg mot å prøve noe nytt, eller noe man føler seg mindre flink til. Er man forberedt på variasjon og har det man trenger, er det lettere å trene.

Se våre treningsklær her.

Er man litt fleksibel får man trent mer og hatt det mer gøy med treningen, og hjemmet er et bra sted å starte. Har man litt gulvplass får du gjort mye med lite utstyr og det behøver ikke være dyrt.

Hjemmet er også et trygt sted å bygge opp grunnstyrke hvis man synes det er skummelt å være nybegynner på et helsestudio. Du kan få trent de aller fleste muskelgruppene hjemme, som vist i videoene under. Ved bruk av treningslyst og egen kroppsvekt kan du utvikle mye muskelstyrke og god fysikk på hjemmebane.

Bruk stoler eller benker til å trene dips og armhevninger

Armhevinger med og uten benk

Ett-bens knebøy på benk, med og uten vekter

Sidehev med strikk

CYBER MONDAY! 25% MEDLEMSRABATT! BRUK RABATTKODEN I KASSEN. EKSISTERENDE MEDLEMMER HAR FÅTT RABATTKODEN I NYHETSBREV.

SE TILBUDENE HER!

BLI MEDLEM