Retur, bytte og reklamasjon

Har du kjøpt en vare på G-sport, G-MAX eller i nettbutikken gsport.no, kan du returnere vare i nærmeste G-sport/ G-max butikk eller benytte returmuligheten gjennom Postnord. Velger du å returnere pakken med Postnord, så må pakken leveres inn på et Postnord (Mypack) utleveringssted.
Husk å få kvitering med forsendelsesnummer.

 

Hos G-Sport/G-MAX kan du bytte ubrukte varer innen 100 dager.
Les betingelser under kundefordeler

 

Du kan bytte, returnere eller reklamere på varer kjøpt i nettbutikken i alle våre butikker. Ønsker du å returnere, bytte eller reklamere på en vare kjøpt i nettbutikken, tar du med produktet, sammen med fakturaen eller kvitteringen, til din nærmeste butikk. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på, og uskadet originalemballasje skal følge med. Har du bestilt med faktura må du huske å betale denne innen fristen, selv om varen skal returneres.

NB! Fakturakopi eller kvittering er helt nødvendig for retur i butikk!

Finn din nærmeste butikk for retur, bytte eller reklamasjon.

Retur til nettbutikken pr. post

Du er hjertelig velkommen til å returnere varen(e) til oss. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.

Husk å fylle ut angrerettsskjemaet som lå vedlagt i din forsendelse.
Opplysning til angreskjema finner du her.

Benytt deg gjerne av returseddelen som fulgte med da du mottok din ordre, slik at returen blir kostnadsfri for deg. Vær oppmerksom på å ikke feste returseddelen direkte på produkt eller produktemballasje.

Husk også å levere returen via samme butikk som ble benyttet som utleveringssted når du mottok din ordre, eller et annet utleveringssted som benytter MyPack/Postnord.

Alle varer som kommer i retur til oss krediteres automatisk.

Om annen størrelse/farge/vare ønskes, må du sette en ny bestilling i nettbutikken.

Vi krediterer tilbake tilgodehavende beløp innen 14 dager etter at varen er mottatt i retur til oss.

Det vil alltid bli kreditert til samme kort som ble benyttet under betaling av ordren.

Du vil motta en e-post fra oss så snart krediteringen er foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av ski hvor bindinger er montert og/eller justert etter vekt og/eller skostørrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert.
Av hygieniske årsaker byttes heller ikke badetøy og undertøy (boxere, hipsters, truser ol.)

REKLAMASJON
Er det feil eller mangler på varen, eller vi har sendt deg feil vare, sender vi deg ny vare. Ved gyldig reklamasjon vil du få dekket returkostnaden. Ta kontakt med Kundeservice før du sender varen(e) i retur. Du kan også finne ditt nærmeste varehus for eHandelsretur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kjøp i nettbutikken kan returneres innen 100 dager fra du mottok varen(e). (Dette gjelder både i nettbutikken og alle G-Sport- og G-MAX-butikker).

Alle returer går med Postnord, så returer må til et Postnord (Mypack) utleveringssted.

ANGRERETT / RETUR

Retur til din nærmeste butikk
Ved kjøp i nettbutikken, har du full returrett 100 dager fra du mottok varen(e). Du kan bytte, returnere eller reklamere på varer kjøpt i nettbutikken i alle våre butikker. Ønsker du å returnere, bytte eller reklamere på en vare kjøpt i nettbutikken, tar du med produktet, sammen med fakturaen eller kvitteringen, til din nærmeste butikk. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på, og uskadet originalemballasje skal følge med. Har du bestilt med faktura må du huske å betale denne innen fristen, selv om varen skal returneres.
NB! Fakturakopi eller kvittering er helt nødvendig for retur i butikk!

Finn din nærmeste butikk for retur, bytte eller reklamasjon.

Retur til nettbutikken pr. post 

Du er hjertelig velkommen til å returnere varen(e) til oss.  Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.

Husk å fylle ut angrerettsskjemaet som lå vedlagt i din forsendelse.

Benytt deg gjerne av returseddelen som fulgte med da du mottok din ordre, slik at returen blir kostnadsfri for deg.  Vær oppmerksom på å ikke feste returseddelen direkte på produkt eller produktemballasje.

Husk også å levere returen via samme butikk som ble benyttet som utleveringssted når du mottok din ordre, eller et annet utleveringssted som benytter MyPack/Postnord.  

Alle varer som kommer i retur til oss krediteres automatisk. 

Om annen størrelse/farge/vare ønskes, må du sette en ny bestilling i nettbutikken.

Vi krediterer tilbake tilgodehavende beløp innen 14 dager etter at varen er mottatt i retur til oss.

Det vil alltid bli kreditert til samme kort som ble benyttet under betaling av ordren.

Du vil motta en e-post fra oss så snart krediteringen er foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av ski hvor bindinger er montert og/eller justert etter vekt og/eller skostørrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert. 
Av hygieniske årsaker byttes heller ikke badetøy og undertøy (boxere, hipsters, truser ol.)

REKLAMASJON

Er det feil eller mangler på varen, eller vi har sendt deg feil vare, sender vi deg ny vare. Ved gyldig reklamasjon vil du få dekket returkostnaden. Ta kontakt med Kundeservice før du sender varen(e) i retur. Du kan også finne ditt nærmeste varehus for eHandelsretur.

CYBER MONDAY! 25% MEDLEMSRABATT! BRUK RABATTKODEN I KASSEN. EKSISTERENDE MEDLEMMER HAR FÅTT RABATTKODEN I NYHETSBREV.

SE TILBUDENE HER!

BLI MEDLEM